Google razvija svoj AdBlocker

Google razvija svoj AdBlocker

Google je najavil, da razvija svoj “AdBlock” dodatek, ki bo vgrajen v mobilno in namizno različico brskalnika Chrome. Na prvi pogled morda nelogična poteza, saj Google, kot največji zaslužkar pri oglaševanju na spletu, še kako potrebuje oglase. Googlov sistem za blokiranje oglasov ne bo deloval tako kot dobro znana rešitev AdBlock, ampak bo blokiral le nesprejemljive oglase. Torej svojih oglasov ne bo blokiral.

Google bo blokiral nesprejemljive oglase

Nesprejemljivi oglasi so na grobo definirani: pop-up oglasi, video oglasi, ki se z zvokom sami začno predvajati in lepljivi oglasi – to so oglasi, ki se pojavijo in vam sledijo med tem, ko se pomikate po strani gor in dol.

V primeru, da bo Google zaznal nesprejemljive oglase bo blokiral vse oglase na takšni strani. S tem bo prisilil lastnike spletnih strani, da splet ohranjajo čist in berljiv. S tem ne spodbujajo uporabnikov k uporabi raznih Adblockov, ki blokirajo tudi povsem sprejemljive oglase. Na koncu je cilj Googla povsem jasen: želi, da ima manj ljudi nameščen AdBlocker in s tem vidi njegove oglase.

Google Chrome že blokira oglase, ki se odpirajo v pop-up čez celoten zaslon. Če bo Chrome dobro opravljal svoje delo, bo zagotovo manj ljudi namestilo AdBlocker, ker trenutno je nekatere strani res nemogoče prebirati.